יום ראשון, 22 בינואר 2012


טיול באיטליה
טיול באיטליה טומן בחובו סיור באתרים היסטוריים ומעניינים, ביקור באטרקציות תיירותיות ופופולאריות בכל העולם, הנאה משפע קולינארי עשיר וטעים וכמובן, אווירה מיוחדת שתגרום לכם להתאהב, בארץ המגף.

טיול לרומא
בעת ביקור באיטליה, מומלץ להקדיש מספר ימים לרומא, בירתה. מבחינת ערים באיטליה, רומא נחשבת לאחת הערים היפות והרומנטיות באיטליה בפרט ובעולם בכלל. העיר מציעה למבקרים בה מגוון אטרקציות ואתרים, אשר שרדו מאז ימי האימפריה הרומית. קולוסיאום, הוא מילה השגרוה בפיהם של כל התיירים בעיר, אשר נבנה לפני כ-2000 שנה, נחשב לסמל של רומא ומיליוני מבקרים מגיעים לכאן, מדי שנה.
כתובת: Piazza del Colosseo, 1 Rome
אתר אינטרנט: www.the-colosseum.net

הקולוסיאום. צילום: איתמר ברק
בהמשך הביקור ברומא, מומלץ לסייר במדינת הותיקן. כאן ממתינים לכם בזיליקת סן פטרוס וכיכר סן פטרוס. כמו גם, גני הותיקן, הקפלה הסיסטינית, עם הציור המפורסם של "בריאת האדם", שצייר מיכאלנג'לו (1475-1564).  בנוסף, אל תחמיצו ביקור במזרקת טרווי - המזרקה הגדולה ביותר מתקופת ימי הבארוק בעיר. כאן תראו תיירים רבים זורקים מטבע למזרקה ומביעים משאלה. יש האומרים כי מי ששותה ממימי המזרקה, או זורק לתוכה מטבע, יחזור שוב לרומא...

המדרגות הספרדיות (Scalinata di Piazza di Spagna) הן עוד אתר חובה, בעת טיול באיטליה. מדובר בגרם מדרגות, הכולל 138 מדרגות ותיירים רבים נוהגים לפקוד את המקום, מהבוקר עד הערב (אתר אינטרנט: http://www.italyguides.it/us/italy_travel.htm). כמו כן, פיאצה נבונה (Piazza Navona) היא כנראה הכיכר היפה ביותר ברומא ואטרקציה תיירותית פופולארית. כדאי לשוטט באזור ולשבת באחד מבתי הקפה כאן. אתר אינטרנט: http://www.aviewoncities.com/rome/piazzanavona.htm

טיול לטוסקנה
במרכז איטליה מחכה לכם חבל טוסקנה (Toscana), המרהיב ביופיו וידוע בכרמים והנופים הנפלאים שבשטחו. פירנצה (Florence), בירת חבל טוסקנה, מומלצת לאוהבי האמנות, בזכות הדואומו (Duomo), גלריית אופיצי (Uffizi) וגלריית האקדמיה (Accademia Gallery), בה תוכלו לראות את הפסל המוכר - "דוד", של מיכלאנג'לו. כדאי לבקר גם בפיזה (Pisa), עם מגדלה המפורסם.

טיול לדרום איטליה
אם ברצונכם לטייל באזור דרום איטליה, דעו כי מדובר בחבל ארץ, אשר יאפשר לכם לערוך מסלול מעגלי, שיכול להתחיל בחבל קמפניה (Campania), בו שוכן חוף אמאלפי (Amalfi) המפורסם והיפהפה. בנוסף, בקרו בנאפולי (Naples), בירת חבל קמפניה ואחת הערים הגדולות באיטליה. אל תפספסו סיור בקפרי (Capri) ושיטוט בעיר העתיקה פומפיי (Pomeii). סיציליה (Sicilia) היא האי הדרומי ביותר במדינה ובהחלט כדאי לטייל ולסייר ברחבי האי. אתר אינטרנט: http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Italy/Sicilia/TravelGuide-Sicilia.html

טיול באזור הדולומיטים
הדולומיטים הוא אזור אוטונומי בצפון איטליה, ממש על גבול אוסטריה ושוויץ, כפי שתוכלו לראות לפי הסימונים על מפת איטליה. הדולומיטים הוא אזור יפהפה, המורכב משני חבלים: טרנטינו (Trentino), בו דוברים בשפה האיטלקית ודרום טירול, בו דוברים גרמנית. באזור זה קיימים אתרי סקי רבים, כגון: סלבה גרדנה (Selva di Val Gardena), קורטינה ד'אמפצו (Cortina d'Ampezzo) ועוד. בנוסף, באזור הדולומיטים תוכלו לצאת לשלל טיולים, בין עיירות קסומות, אגמים מרהיבים ביופיים ונוף עוצר נשימה.

לינה באיטליה
מבחינת לינה בערים המרכזיות באיטליה, אין ספק כי מלון הממוקם במרכז העיר, מהווה יתרון, מבחינת נוחות והגעה לאטרקציות השונות. לעומת זאת, לינה באזורים מרוחקים יותר, תהיה זולה יותר והחוויה יכולה להיות אותנטית מאוד. במיוחד באזורים הכפריים של אזור טוסקנה וצפון איטליה, מומלץ  ללון בוילה מקומית או בחווה, אשר יציעו לכם שקט ונוף מקסים. בין שלל מלונות באיטליה, תוכלו לבחור, למשל, במלון בו ניתן ללכת ברגל ממקום למקום, כלומר במיקום אסטרטגי בעיר. זהו יתרון מבחינת נוחות ואף חסכון בזמן. רק קחו בחשבון כי העלות במלונות מעין אלה יחסית יקרה יותר, בשל המיקום המרכזי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה